*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





sobota, 23 września 2017

z kosmosu...

nasza codzienność to ciężka praca, czasem różnie- i do 20 bywa
  • delikatnie się irytuję, widząc sześciu panów w super gajerkach- (butów nie widać pod stołem są)
  • rozmawiają między sobą, jakby najwięcej wiedzy wiedzy mieli (!)
  • za to posiedzenie dietę dostaną, a już od jakiegoś czasu poprawy dla najuboższych nie widać.....
  • zaufanie społeczne to minium (!) - kworum to 80 powinno być- ich sześciu- nas 22 było.
  •  moja wiara w demokrację roztapia się niczym lód wyjęty przez przypadek z zamrażarki.....

4 komentarze:

  1. Znam temat. Arogancja "władzy"!!!! tak było i jest , i róbmy wszystko aby tak nie było.

    Pozdrowienia sobotnie Alis :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Politycy od zawsze są z kosmosu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wraz z rozwojem cywilizacji jakość człowieka ulega obniżeniu. Coraz więcej ludzi chce "mieć" a mało kto chce "być"

    OdpowiedzUsuń
  4. ach! Jak pięknie to ujął mój przedmówca :)) Rewelacyjnie dobrane słowa :)
    Pozdrawiam Kochana :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...