*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





poniedziałek, 16 października 2017

dogadać się?

.... jak się dogadć gdy najlepsza przyjaciółka nie współpracuje?
  • czarne kropki
  • plamki
  • zacieki
nie mogę rozszyfrować mojej nowej zmywarki...
  • stres
  • zgrzyty
  • naczynia które z niej wyjmuję nadają się do ponownego zmywania.....

3 komentarze:

  1. zadzwoń do sklepu, a oni - ja będzie trzeba pokierują do serwisu...

    u mnie na początku fiksował panel programowy, musieli przyjechać i wymienić..

    Nie denerwuj się, to jest zwykłą złośliwość rzeczy martwych ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. za pomocą tłumacza czyli serwisu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie coś tu nie gra.....
    podpytuję, tez mają te problemy... a to szklanki myją ręcznie,... a to gary ci co mają to cudo. Ja tak nie chcę! miałam super przyjaciółkę... a teraz wyjmuję brudne naczyni. Moja cierpliwość się kończy. Nakręcać się z powodu zmywarki????

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...