*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





sobota, 7 października 2017

kalendarz

kiedyś spodobał mi się bardzo kalendarz w kształcie 12ścianu. Świetny gadżet.... i ciągle chcę mieć następny......

W gadżetomanii o przygotowaniu takiego.


strona: generator kalendarza



 
można wydrukować i złożyć wg podpowiedzi ze strony generatora.......

2 komentarze:

  1. zawsze znajdziesz coś fajnego... :))

    byłaś wczoraj "...u granic"... ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha lubię takie małe niedrogie gadżety....

      nie byłam i o dziwo nawet nie wyłapałam, że coś takiego będzie. Dopiero relacje po fakcie do mnie dotarły... A Ty byłaś?

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...