*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





środa, 25 października 2017

małe murzynki...

Podczas zakupów poprosiłam o cztery małe murzynki, od słowa do słowa i do żartów....
 Pani w sklepie zaproponowała resztę w kartonie. Było 10 małych murzynków.Wzięłam, z kartonem aby się nie rozgniotły......
  • I tu pełne zdziwienie, zaskoczenie, radość, usmiechy...

  • Małe ciepłe lody zrobiły furorę, wywołały tyle uśmiechów......
  • sprowokowały tyle komentarzy: jak ja lubię murzynki. ty też widzę lubisz murzynki...
To druga porcja, zniknęła jeszcze szybciej niż poprzednia. Oczywiście doskonale prezentują się w moim naczyniu zwanym owocarką.... 

1 komentarz:

  1. no wcale się nie dziwię... :))
    jako dziecko też uwielbiałam takie słodkosci... :))

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...