*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





czwartek, 5 października 2017

wiejski

... stół, to już często spotykany element spotkań rodzinnych: wesele, rocznica czy rocznica urodzin.

Przygotowuje się domowe wyroby i eksponuje w charakterystyczny sposób, nawiązujący do wsi, poczęstunek następuje przez odkrojenie części potrawy na własny talerz.


wiejski stół na przyjęciu weselnym. Wyroby domowe, w większości  wykonane w sposób tradycyjny.
  • chleb swojski
  • wędliny, szynki wykonane sposobem domowym
  • nalewki, 
  • sery
  • smalec

7 komentarzy:

  1. weselnie.... wiadomo było w sobotę!!!! smak prawdziwego, takiego jak kiedyś- to już było........ POZOSTAŁ. wspomnienia.... cenny dar

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to na weselu. Może to już standard, bo chyba wszędzie tak robią. To chyba bym z głodu padła przy tym stole. :/

    Chociaż, byłam na takim weselu, gdzie specjalnie pode mnie i pod męża były ciepłe potrawy podane. W szoku byłam, jak na pani pytanie „rosół czy flaczki”, odpowiedziałam, że ani to, ani to, bo nie jem mięsa, a ona na to, że „są przygotowani i zaraz coś przyniosą”. Moje oczy były wielkie wtedy. :) Dla dwóch osób zrobili oddzielne dania. Nie znoszę wesel, ale pozytywne zaskoczenie było. Byłam przekonana, że do domu wrócę i rzucę się na lodówkę. :)

    Ciekawi mnie, na ilu weselach obsłużą wegetarian lub wegan i będą na takich gości przygotowani?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to mieliście udane zaproszenie :0. Myślę, ze jesli gospodarze znają takie preferencje, to dania dla gości też zapewniają....

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...