*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





sobota, 4 listopada 2017

pomidor

... z marketu

już w zeszłym roku udało mi się spokojnie i powoli wyeliminować od listopada "kupne pomidory", przetwory, które przygotowywałam jesienią mają je zastąpić, ale.... (!!!)
  • gdziekolwiek idziemy, na stole pojawiają się sałatki z mozzarelą i te plastry mocarelli i pomidora znikają natychmiast. !!! {I ja mam dobrowolnie pozbawiać się tego hitu ze stołu, bo nie kupuję w zimie pomidorów? } masakra jakaś....
  • szukam więc dodatkowo ciekawych sposobów podania pomidora
  • !!!!..... i poddaję się, zawsze będę jakiegoś miała w lodówce!

moje pomidory na zdjęciu... linki do przepisów z netu....

2 komentarze:

  1. I ja uwielbiam caprese, polane oliwą z oliwek i świeżą bazylią - pycha!

    Dzięki za przepisy Alis, u Ciebie zawsze jest ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele moich ambitnych planów żywieniowych wzięło w łeb. :) Pozostały tylko te najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...