*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





czwartek, 9 listopada 2017

zachować się przy życiu



  • nie przetrwamy bez śniadania!
  • bez jedzenia to już na pewno!
bułki, ale tak twarde, że dziś nie da rady ich zjeść.....
  •  
  • wszystkie komentarze wypisać? (a w końcu po to mam blog: udostępnię prawdziwe życiowe opinie..... A CO?.......
  1. to bułki czy ciasteczka są?
  2.  zapach bułek ze zdjęciem dotarł na naszą ulicę...
  3. moje pierwsze też były twarde od spodu.....
  4. to za długo pewnie się piekły...
  5. zrób takie znowu, ja nie będę narzekał! tylko może w liście kapusty go zawiń, będzie greczok!
  6. w liściu za długo się piecze, połóż go tylko na liściu
  7. tego nie da się ugryźć, za twarde jest!!!!

' a wiecie, że piekłam uczciwie 20 minut!, tylko goście przyszli i bułki miały się dobrze---- w piekarniku!!! skórka była bardzo chrupiąca, nawet za bardzo..... następne próbyt będą, zaręczam... tle pozytywnych zachęt dostałam !!!!

6 komentarzy:

  1. poczekaj z nimi do wigilii, może zmiękną jak mój piernik... ;)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale wyglądają super! :) Mniam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję odwagi, porwania się na samodzielny wypiek. Wyglądają smacznie, a jeżeli są twarde, to można je w czasie jedzenia moczyć w mleku, kawie lub herbacie, w zależności od tego co pijamy do śniadania. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Alis, wyglądają profesjonalnie - jak te wszystkie cudne dania z kolorowych czasopism :) MOże z czasem dojdziesz do wprawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A już chciałam je robić :) Poproszę przepis na bułki, które zawsze wychodzą miękkie :D

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...