*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





wtorek, 17 kwietnia 2018

3xp

do poczytania:

moje hobby: historia rodziny, genealogia.....

post u 


I gdy dzisiaj, zerwałam kartkę z kalendarza i przeczytałam, że "życie człowieka powinno zaczynać się w wieku osiemdziesięciu lat, a potem spadać do osiemnastu"... pokiwałam jedynie głową.

do posłuchania:
byle jak

"Wczoraj świat był nasz
A teraz byle być, byle trwać
Byle jak odliczam końca dnia
Do nocy by doczekać gwiazd"
" Od święta odważę się chcieć
Chcieć czegoś naprawdę
Na niby już nie..."


do przygotowania:
jajka z dodatkami
wiosna to zdecydowanie czas na dania z jajkami od szczęśliwych kur....


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...